AVTODOREXPO

dates will be defined later

На дорогах Харкова встановлять понад 1000 камер та нові регульовані світлофори

світлофорПроект модернізації включив пр. Гагаріна, пр. Московський, вул. Полтавський Шлях, вул. Клочківська, вул. Шевченка, пр. Льва Ландау, пр. Науки та центральну частину міста. Уздовж них встановлять 1087 камер: фіксації порушення швидкісного режиму, проїзду на заборонний сигнал світлофора та перетину суцільної лінії розмітки. Камери підключать до диспетчерського центру. Крім того, на магістралях реконструюють 130 наявних і збудують 29 нових світлофорних об’єктів, а також створять велодоріжки.
Як повідомила мерія Харкова, проект буде реалізовано спільно із Європейським інвестиційним банком.
«Коли ти їдеш за кермом і розумієш, що працює така камера, автоматично скидаєш швидкість. Потрібно встановити близько 100 камер із фіксацією швидкісного режиму. Зробіть карту, де потрібні камери контролю», — сказав мер Харкова Ігор Терехов на нараді у КП «Міськелектротранссервіс», де з 2015 року працює Центр моніторингу та управління дорожнім рухом.
Також він повідомив, що світлофори на основних магістралях стануть регульованими, щоб убезпечити рух та зменшити кількість заторів. А на пішохідних переходах та 10-метрових підходах до них планується встановлювати додаткове освітлення.
За словами директора КП «Міськелектротранссервіс» Владислава Васенка, транспорт уже рухається «зеленою хвилею» на пр. Гагаріна, і зараз роботи ведуться на пр. Московському. У майбутньому на світлофорах планують встановити динамічні знаки, які рекомендують водіям оптимальну швидкість для зеленої хвилі. Такі знаки будуть пов’язані з контролерами світлофорів та отримувати інформацію, з якою швидкістю має рухатися потік. Швидкість змінюватиметься залежно від часу доби та щільності потоку.
Як уточнив Kharkiv Today, згідно зі статистикою КП «Міськелектротранссервіс», 80% аварій у Харкові трапляються через грубе порушення правил дорожнього руху. Для їх запобігання крім додаткових камер та модернізації світлофорних об’єктів, планується встановлення роздільників на таких магістралях як Шевченко та Клочківська, що допоможе зробити потік автомобілів більш керованими.
Вартість реалізації спільного з ЄІБ проекту -24,9 млн. євро. У цю вартість також включено програмне забезпечення, що допомагає моделювати та прогнозувати трафік на вулично-дорожній мережі, моделювати рух транспорту на окремо взятому перехресті та магістралі загалом, що «значно підвищить продуктивність Центру моніторингу та управління дорожнім рухом». Розпочати роботи планується з наступного року. Термін реалізації – близько чотирьох років.

 

Джерело: autonews.autoua.net

Share on social networks