Компанія «Автострада» завершує будівництво мостового комплексу на Чернігівщині. Рух другою чергою планується відновити 15 жовтня.
Про це повідомив у Фейсбуці засновник компанії Максим Шкіль.
«Сьогодні перевірив хід будівництва одного з найбільших об’єктів Автостради – 628-метрового мостового комплексу, будівництво якого триває майже 2 роки. <…> Завершення робіт та пуск руху другою чергою планується 15 жовтня 2024 року», – йдеться в повідомленні.
Наразі будівельники наносять гідроізоляцію на проїзну частину та готуються до влаштування гусасфальту, паралельно асфальтують під’їзні шляхи до мосту, ставлять бордюрний камінь. Також виконують роботи щодо забезпечення безпеки руху: монтаж перильних та бар’єрних огороджень, встановлення архітектурного освітлення.
Як пояснює Максим Шкіль, зазвичай лише на проєктування таких обʼєктів потрібно кілька років, але проєктний інститут «Автострада» розробив проєкт мосту за 5 місяців. В ньому передбачено влаштування зручних транспортних розвʼязок, підземних переходів, велодоріжок, проїздів для маломобільних груп населення.
Оскільки Десна – судноплавна річка з високим рівнем води, 106-метровий прогін над руслом зробили металевим без опор у воді. Монтаж таких прогонів у руслі річки провели методом насування: елементи металевої конструкції заздалегідь монтувалися та зварювалися на збиральному стапелі. Насування здійснювалося за допомогою двох потужних гідравлічних домкратів, які штовхали конструкції вперед на вже готові опори.
Знаково, що балки 106-метрового прогону над руслом річки виготовлені з останньої довоєнної партії сталі металургійного комбінату «Азовсталь» у Маріуполі.
При будівництві прогонів мосту над берегами використовували технологію пост-напруженого бетону. Така конструкція довговічніша та естетичніша, більш стійка до утворення тріщин і має меншу вагу.
Джерело: ukrinform.ua