AVTODOREXPO

dates will be defined later

Цього року на ремонт вулиць у Львові витратили понад 250 млн грн

Після початку повномасштбаного російського вторгнення в Україну у Львові призупинили капітальні ремонти, зокрема вулиць і доріг. Водночас роботи відновили на локаціях, які не встигли завершити, чи тих, які перебували у критичному стані.
Про це у відповідь на інформаційний запит журналістів повідомив директор міського департаменту мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило.
У коментарі чиновники відповіли, що з 2022 року жодних нових робіт з ремонту чи реконструкції вулиць у Львові не розпочинали. Лише у 2023-2024 роках на звернення мешканців чи керівників стратегічних об’єктів міста – лікарень, поліклінік, шкіл – проводили поодинокі ремонти на локаціях, які почали ремонтувати ще до війни та не встигли завершити. Або ж ремонтували за благодійні кошти.
«Щоб не допустити масштабного руйнування дорожнього покриття, на вулицях Львова поводять поточний і ямковий ремонт. Такі роботи розпочинаються весною і тривають впродовж року», – йдеться у повідомленні.
Цього ж року, за даними Олега Забарило, ямковий ремонт проводили у всіх районах містах Львова і на вулицях приєднаних громад.
У відомстві кажуть, що після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну витрати на поточні роботи скоротились. Нинішнього року з бюджетів районних адміністрацій на ремонт доріг витратили:
– Залізнична районна адміністрація – 56,6 мільйонів гривень цього року (упродовж 2021 року, для порівняння, ця цифра сягала 66,3 млн грн);
– Галицька районна адміністрація – 20,7 млн грн;
– Личаківська районна адміністрація – 41,9 млн грн;
– Сихівська районна адміністрація – 37,7 млн грн;
– Шевченківська районна адміністрація – 61,3 млн грн;
– Франківська районна адміністрація – 34,5 млн грн.
У відповіді на наш запит також звернули увагу на те, що з початком повномаштабного вторгнення врази зросла ціна на матеріали і пальне, а також до Львова додались приєднані громади, тобто збільшилася кількість вулиць, які потребують ремонту.
«Загалом обмежене фінансування і те, що не проводиться капітальний ремонт доріг не сприяє покращенню стану дорожнього покриття Львова, а радше навпаки – призводить до того, що якість дорожнього покриття щороку буде погіршуватися і згодом знадобиться більше коштів для того, щоб його відремонтувати», – переконує Олег Забарило.

 

Джерело: dyvys.info

Share on social networks