В Уругваї є незвичайний кільцевий автомобільний міст через Лагуну Гарсон. Щойно він відкрився для публіки, люди стали задаватися питанням, навіщо взагалі було побудовано таку споруду. На відміну від багатьох суто архітектурних проєктів, у цього мосту справді є потреба і призначення.
Будуючи мости, дизайнери не часто думають про те, щоб зробити міст круглим, але це саме те, що зробив уругвайський архітектор Рафаель Віньолі.
Дизайнери мосту хотіли винайти спосіб сповільнити рух транспорту, а також змусити водіїв споглядати й цінувати середовище навколо них. Нетрадиційний круговий дизайн було обрано в результаті багаторічних урядових дебатів.
Міст має радіус 51,5 метра, обмежений двома прямими ділянками біля входів розміром 46 метрів. Такий дизайн дозволив створити дві смуги руху, створивши лагуну в центрі.
“Концепція Puente Laguna Garzón полягала в тому, щоб перетворити традиційний автомобільний міст на захід, що знижує швидкість автомобілів, щоб надати можливість насолодитися панорамним видом на дивовижний краєвид і в той самий час створити пішохідне місце в центр”, – сказав архітектор Рафаель Віньолі.
Будівництво мосту обійшлося приблизно в 11 мільйонів доларів, з яких 10 мільйонів надійшли з приватних джерел. На відміну від багатьох архітектурних проєктів, цей справді був потрібен.
До будівництва мосту, автомобілі, які бажали перетнути графства Мальдонадо і Роча, повинні були зануритися на пліт і перетнути воду. Тепер, за оцінками, понад 1000 автомобілів використовують новий міст щодня, що робить їхні поїздки набагато швидшими.
Уряд Уругваю сподівається відкрити нову еру для країни, приділяючи більше уваги туризму і стійкості. Будуючи цей міст, офіційні особи прагнуть відвезти відвідувачів і місцевих жителів на берегову лінію Роча.
Джерело: building-tech.org