AVTODOREXPO

dates will be defined later

Унікальні бетонні конструкції мосту Лабацзінь у КНР

Автомагістраль G5 Пекін – Куньмін – це швидкісна автодорога в КНР протяжністю 2865 кілометрів. Однією з найбільш мальовничих її ділянок є траса Ясі у 240 кілометрів, що має 270 віадуків і 25 тунелів. Цю дорогу порівнюють зі сходами до неба, адже з кожним кілометром проїжджа частина піднімається на 7,5 метрів.
Один із десяти найбільших віадуків у світі, величезний міст Лабацзінь, є видатною частиною автомагістралі G5. На його будівництві застосовували унікальну конструкцію бетонної опори, яку китайці розробили лише для 3 великих мостів на автомагістралі Ясі. Інші два прольоти, де вперше використовується ця технологія, – це мости Хейгоу і Танцзявань.
В основі технології лежить концепція SRC (Sulphate Resistant Cement), або сталезалізобетонної колони, яка поєднує міцність бетону зі сталевими трубами для поперечного армування. Таке рішення має зберегти конструкційну міцність опор, аби задовольнити сейсмічні вимоги до згинання та гнучкості. Оптимальна висота кожної бетонної секції віадука становила 12 метрів. Частково така довжина визначалася вагою конструкції, яка становила 30 тонн.
Бетон укладається як зовні, так і зсередини сталевих труб, утворюючи сталево-бетонний сендвіч. Через кожні 12 метрів є плоский бетонний настил, який надає 4 стінам жорсткості.
Дві паралельні опори мають розміри 13,8 на 6,8 метрів біля основи і звужуються до 10 на 6,8 метрів на вершині. Дві паралельні колони мають між собою проміжок 5,6 метра і з’єднуються сталевими фермами-трубами. Віадук має 16 рівнів опор, які підтримують два найбільших прольоти довжиною 200 метрів. Це унікальний тип конструкції, який ніколи раніше не будувався.
Вражаючи наскільки мостова споруда грандіозна, інженери передбачили тут і туристичну стоянку, яка дозволить людям милуватися видом на міст і ущелину.

 

Джерело: highestbridges.com

Share on social networks