Минулого року в Агентстві відновлення провели аналіз вартості утримання доріг у різних регіонах України. Між окремими областями різниця вартості робіт сягає 30-40%. Голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин зазначив, що може бути певна кореляція цін, яка має бути обґрунтована доставкою матеріалів чи умовами праці.
«Наприклад, в деяких областях немає карʼєрів зі щебенем. Або ж, коли ми говоримо про прифронтові дороги – може бути вища ціна ремонту, бо закладено вищу зарплату працівникам. Адже важко знайти людей, готових працювати в таких умовах…
Але навіть за усіх названих обставин, різниця вартості між областями ніяк не може складати 30-40%! І розцінки мають бути відкориговані», – зазначив Сергій Сухомлин.
Наразі зроблено орієнтовні розрахунки оптимальної вартості ремонтів, з огляду на актуальні ціни матеріалів. Всі служби мають перевірити вартість тендерів та привести їх у відповідність. Низка Служб відновлення вже провела таку роботу, наприклад, на Дніпропетровщині ціну на ремонт доріг знизила підрядна організація.
«У тих областях, де підрядники не пішли на пониження вартості, будуть проводитись нові тендери. Найближчим часом це все буде відображено в системі Prozorro. Приклад – Тернопільська область. Коли ми бачимо чотири тендери під різні умови – це один із показників намагання провести тендер під конкретні компанії!», – наголосив Сергій Сухомлин.
Він додав, що Агентство відновлення зробить все, щоб розібратись у ситуації, що склалась, та щоб подібних випадків більше не виникало.
Джерело: facebook.com/agency.for.restoration