AVTODOREXPO

dates will be defined later

Американська компанія розробила антикорозійну обробку для арматури

Компанія Allium Engineering, заснована двома докторами наук Массачусетського технологічного інституту, розробила нову технологію, яка використовує облицювання з нержавіючої сталі, щоб зробити арматуру стійкою до корозії і потроїти термін експлуатації мостів та інших споруд. Завдяки усуненню корозії інфраструктура служить набагато довше, потребує менше ремонтів і зменшує викиди вуглецю.
«У США типовий мостовий настил служить в середньому близько 30 років — ми забезпечуємо 100-річний термін експлуатації», – каже співзасновник і генеральний директор Allium Стівен Джепеал, доктор наук 2021 року. – Існує величезний обсяг інфраструктури, яку потрібно замінити, і яка, відверто кажучи, старіє швидше, ніж очікувалося, головним чином через те, що матеріали, які ми використовували на той час, не були придатні для цієї роботи. Ми намагаємося скористатися імпульсом відновлення інфраструктури Америки, але відновлювати її таким чином, щоб вона прослужила довше».
Для цього Allium додає тонкий захисний шар нержавіючої сталі зверху традиційної сталевої арматури, щоб зробити її більш стійкою до корозії. Близько 100 000 фунтів арматури Allium, покритої нержавіючою сталлю, вже було використано в будівельних проектах по всій території США, і компанія вважає, що її процес можна швидко масштабувати разом із металургійними заводами.
«Ми інтегруємо нашу систему у заводи, щоб їм не довелося нічого змінювати», – каже Стівен Джепеал. – Ми додаємо все необхідне, щоб перетворити звичайний продукт на продукт з нержавіючим покриттям, щоб будь-який завод міг виробляти матеріал, який не піддається корозії. Саме це потрібно, щоб інфраструктура у всьому світі була довговічнішою».
Макалпайн захистив докторську дисертацію під керівництвом доцента Майкла Шорта. У 2019 році Макалпайн і Шорт працювали над проектом, фінансованим ARPA-E, в рамках якого вони комбінували метали для підвищення корозійної стійкості в екстремальних умовах.
Джепіл і МакАлпайн вирішили заснувати компанію, яка застосовуватиме подібний підхід для підвищення стійкості металів у повсякденних умовах, співпрацюючи з Venture Mentoring Service MIT і спілкуючись з Tata Steel, одним з найбільших виробників сталі у світі, який співпрацював з MIT Industrial Liaison Program (ILP). Представники Tata повідомили засновникам, що однією з їхніх найбільших проблем є корозія сталі.
Ключовою проблемою, яку засновники компанії Allium вирішували на початку, було нанесення корозієстійкого матеріалу без значних додаткових витрат і порушення існуючих процесів. Виробництво сталі традиційно починається з прокатування величезних шматків попередньої сталі через машини, які називаються вальцями, при надзвичайно високих температурах для розтягування матеріалу. Allium додає своє покриття перед процесом прокатування.
«Ми йдемо на заводи і беремо великі шматки сталі, які проходять процес виробництва, але не є кінцевим продуктом, і наносимо нержавіючу сталь на зовнішню сторону їхньої дешевої вуглецевої сталі, яка зазвичай є просто переробленим брухтом з таких продуктів, як автомобілі та холодильники», – каже Джепеал. – Потім оброблена сталь проходить типовий процес заводу для виготовлення кінцевих продуктів, таких як арматура».
Арматура, оброблена Allium, все ще на 95% є звичайною арматурою і не потребує спеціальної подальшої обробки.

 

Джерело: news.mit.edu

Share on social networks