AVTODOREXPO

dates will be defined later

Німеччину та Данію з’єднає найдовший у світі занурений тунель

У Європі будують вражаючий підводний автомобільний і залізничний тунель, відкриття якого заплановано на 2029 рік. Тунель під назвою Fehmarnbelt з’єднає Німеччину та Данію, перетнувши 18-кілометрову ділянку Балтійського моря. Інфраструктурний об’єкт має стати найдовшим у світі підводним тунелем і найглибшим у світі зануреним тунелем з автомобільним і залізничним рухом. У цих заявах важливо зосередитися на слові «занурений», оскільки існують довші підводні тунелі, такі як тунель під Ла-Маншем.
Після завершення будівництва тунель Fehmarnbelt з’єднає Родбюхавн у Данії та Фемарн у Німеччині. Це буде найкоротший маршрут між Скандинавією та рештою Європи. Люди матимуть можливість здійснити 7-хвилинну поїздку потягом або 10-хвилинну поїздку автомобілем замість 45-хвилинної переправи на поромі.
Для будівництва тунелю знадобиться 360 000 тонн арматури, що майже в 50 разів перевищує вагу металевої конструкції Ейфелевої вежі. Ділянка на данській території має розмір приблизно 373 футбольних поля, а для днопоглиблення тунельної траншеї знадобилося майже 70 суден. Загалом з морського дна було вилучено близько 12 мільйонів кубометрів ґрунту.
Тунель включатиме 79 стандартних і 10 спеціальних секцій. Стандартні секції важитимуть близько 73 000 тонн, матимуть довжину 217 м, ширину 42 м і висоту 10 м. Спеціальні секції будуть компактнішими і вдвічі коротшими за стандартні. Хоча ширина і висота будуть трохи більшими. Частини тунелю будуть спочатку відлиті на суші, а потім доставлені на місце за допомогою баржі. Після цього їх занурять під воду і міцно закріплять на морському дні на глибині 40 метрів.
Такий грандіозний проект потребуватиме значного бюджету для його підтримки. Наразі бюджет тунелю Fehmarnbelt становить близько 8,4 млрд данських крон або близько 1,2 млрд доларів США. Перша секція тунелю була урочисто відкрита королем Данії Фредеріком X.

 

Джерело: yankodesign.com

Share on social networks