AVTODOREXPO

dates will be defined later

National Highways розпочинає подальші випробування графену

Британська компанія National Highways розпочала подальші випробування асфальту з графеновим покриттям, цього разу на кілометровій ділянці автомагістралі A12 між Хатфілд-Певерелом та Вітемом на сході Англії.
Перше випробування відбулося в серпні 2021 року, коли графен був доданий до бітуму на автомагістралі A1 на північному сході.
Графен – найміцніша з усіх виявлених сполук: у 100-300 разів міцніша за сталь. Він діє як підсилювач бітумної плівки, що оточує агрегати в асфальті, і, як вважається, забезпечує поліпшену жорсткість і стійкість до утворення колійності порівняно зі звичайним асфальтом.
В рамках останнього проекту було укладено нове покриття на трасі А12 в північному напрямку, яке на 40% складається з регенерованого асфальту – це найвищий показник, який коли-небудь використовувався у Великій Британії для асфальту з полімерним модифікатором, підсиленим графеном.
Протягом декількох років компанія AtkinsRéalis відстежуватиме експлуатаційні характеристики цього покриття, оцінюючи його вуглецевий слід та переваги протягом усього терміну служби, порівнюючи його з контрольною ділянкою зі стандартного бітумного асфальту, модифікованого полімерами.
Покриття на А12 містить запатентовану полімерну добавку з графеном, яка називається Gipave.
Це перший випадок застосування Gipave на стратегічній мережі доріг після випробувань, що проводяться радами в Оксфордширі, Кенті, Стаффордширі та Ессексі.
Випробування на національних дорогах координується спільним підприємством AtkinsRéalis-Jacobs в рамках дослідницького проекту, який Університет Ноттінгема та компанія Jean Lefebvre UK підтримають у проведенні лабораторних випробувань.
Дослідницька програма SPaTS 2 випробовує кілька нових низьковуглецевих асфальтобетонних продуктів. Для порівняльних досліджень використовуються технології гарячої та теплої сумішей.
Gipave був розроблений компанією Iterchimica, а Eurovia UK виготовила і використала його на дорозі A12 за підтримки спеціаліста Jean Lefebvre UK, який розробив суміш.
Графенова технологія вже була прийнята на міжнародному рівні, в тому числі на новому мосту Сан-Джорджо в Генуї, злітно-посадковій смузі аеропорту Тревізо, руліжних доріжках аеропортів Единбурга і Фьюмічіно в Римі, головних автомагістралях на півночі Італії – А4 Турин-Мілан і А4 Брешіа-Падуя, а також на трасі «Формули-1» в Імолі в Італії.

 

Джерело: highwaysmagazine.co.uk

Share on social networks