Компанія Volvo Construction Equipment (Volvo CE) створила рішення для переобладнання колісних навантажувачів середнього розміру L120 на електричні.
Рішення було розроблено спільно з партнером Parker Hannifin і перетворено власною компанією Volvo Group CE Engineering Solutions. 20-тонний L120H Electric Conversion буде комерційно доступний для окремих клієнтів у Європі протягом 2023 року.
«Використовуючи визнану ринком звичайну машину як базу, яка все ще буде пропонуватися клієнтам, модель електричного перетворення забезпечить таку ж продуктивність із плюсом – без викидів», – кажуть у компанії Volvo CE.
Volvo CE додає, що співпрацює з CE Engineering Solutions і вибраними партнерами з електромобільності, щоб прискорити доступність комерційних електричних рішень у всіх сегментах і сферах застосування. Ця остання співпраця з розширення лінійки електричних колісних навантажувачів стала результатом інвестицій Volvo CE у голландського виробника Limach, оголошених у червні 2023 року, з метою розширення портфоліо електричних екскаваторів компанії.
L120H Electric Conversion буде доступний цього року для окремих клієнтів у Європі. Volvo CE каже, що він забезпечує таку ж потужність, як і його дизельний аналог, але з нульовими викидами вихлопних газів і майже безшумною роботою. Ці переваги разом забезпечують підвищений комфорт як для оператора, так і для тих, хто працює біля машини.
Машина живиться від акумуляторів ємністю 240 кВт/год, що забезпечує тривалість роботи приблизно п’ять годин у більшості середніх навантажень. Згідно з наявними рішеннями для заряджання Volvo, він заряджатиметься від 0 до 100% лише за 1,5-2 години.
L120H Electric Conversion пропонує наступні функції в стандартній комплектації: комфортний контроль руху, допомогу при навантаженні з бортовим зважуванням, а також виявлення радара з нашою новою системою запобігання зіткненням. Крім того, L120H Electric Conversion підтримуватиметься спеціальними додатками для електромобільності, які дозволять оператору перевіряти стан акумулятора та зарядки, а також попередньо нагрівати кабіну.
Volvo CE каже, що, залежно від ринкового попиту, у майбутньому вона пропонує можливість переобладнати колісний навантажувач L120H існуючих клієнтів на електричний.
Джерело: worldhighways.com