AVTODOREXPO

dates will be defined later

Влада Києва вимагає від уряду почати ремонт мосту Патона

міст ПатонаВлада Києва вимагає від Кабміну вжити заходів із реставрації мосту ім. Євгена Патона через річку Дніпро та підходів до нього для уникнення аварійних ситуацій. Відповідний лист підписав міський голова Києва Віталій Кличко, інформує пресслужба Київської міської державної адміністрації.
У КМДА нагадали, що, за наполяганням уряду, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури столиця передала міст Патона для ремонту у проєкт «Вмелике будівництво». Кабмін визначив замовником цих робіт Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області. У січні 2023 року розпорядженням КМВА комунальна корпорація «Київавтодор» передала функції замовника на виконання реставраційних робіт цій службі.
Як зауважили в КМДА, міст має стратегічне значення для Києва. Однак протягом двох років жодні роботи для поліпшення стану споруди не проводились.
За технічним станом об’єкта цілодобово стежать фахівці міського комунального підприємства «Київавтошляхміст». Вони ж виконують комплекс робіт з експлуатаційного утримання споруди.
Раніше, 31 липня 2024 року, в інтерв’ю LIGA.net директор Інституту електрозварювання ім. Патона Ігор Крівцун заявив, що міст Патона в Києві потрібно негайно перекрити та відремонтувати, аби не допустити подальшої його руйнації. За його словами, цей міст перебуває в аварійному стані з 2017 року.
Ігор Крівцун зазначив, що через корозію сильно скоротилась товщина металу нижнього пояса мосту – у деяких місцях вона становить 5 мм, а має бути втричі більшою.
Міст імені Євгена Патона відкрили в Києві 5 листопада 1953 року, хоча його будівництво було розпочато 1939 року і припинене у вересні 1941-го через відступ радянських військ із Києва.
Об’єкт є першим суцільнозварним мостом у світовій практиці, тобто зроблений способом розплавлення і сковування країв виробу, без болтів і заклепок.
Безпосередню участь у проектуванні та будівництві моста брав академік Євген Оскарович Патон, на честь якого названо цю споруду.
У 2019 році міст було визнано аварійним, на ньому закрили 2 крайні смуги через небезпеку.
У серпні 2022 року Кабмін виділив на реставрацію мосту Патона у Києві 35 мільйонів гривень.
У липні 2023 року стан двох столичних мостів – мосту Патона та мосту Метро – інспектували фахівці «ДерждорНДІ». Це – дослідна установа з питань будівництва, ремонту доріг, транспортних споруд, зокрема мостів. Під час огляду експерти зазначали, що на мосту Патона необхідно зупинити процес корозії.

 

Джерело: suspilne.media

Share on social networks