Дорожники відновлюють маршрут у прикордонній зоні протяжністю 20,5 км. Ця дорога з’єднує КПП «Вилок», що на кордоні з Угорщиною та КПП «Дяково», що є виходом до Румунії. У рамках капітального ремонту на ділянці км 5+150 – км 10+700 влаштовують покриття з крупнозернистого асфальтобетону 10 см та посилюють основу дорожнього одягу. Ділянка маршруту км 1+872 – 5+150 відновлена у рамках поточного середнього ремонту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів, загальна вартість робіт на двох ділянках складає 281 млн 020 тисяч гривень.
Роботи виконує підрядник ШБУ-77.
На сьогодні уже виконано фрезерування шару зношеного дорожнього покриття, влаштований шар основи – 20 см, влаштований вирівнювальний шар покриття – 10 см. Дорожникам залишилося змонтувати дренажні лотки, підсипати узбіччя, влаштувати бордюрний камінь, відремонтувати тротуари та влаштувати шар ЩМА.
Нині тривають підготовчі роботи на під’їзді до КПП «Вилок», що на кордоні з Угорщиною, – там знімають зношений шар асфальтного покриття.
Дорогу М-26 Вилок – Неветленфолу – Контрольно-пропускний пункт «Дякове» відновлюють у рамках масштабного відновлення прикордонної інфраструктури президентської програми «Велике будівництво». У 2021 році у Закарпатській області, яка межує одразу з 4 країнами ЄС, відремонтують 80 км прикордонних доріг.
Джерело: nashidorogy.com.ua