Станом на липень 2024 року ремонту або реконструкції потребує майже вся шляхова мережа Рівненської області. За винятком тих ділянок, де роботи виконали в попередні роки. Наразі роботи тривають на ділянці до Березного від траси Городище – Рівне – Старокостянтинів. Другим етапом буде ремонт цієї ж дороги на північ до траси Київ – Ковель – Ягодин. Фінансують роботи з держбюджету.
Про це розповів заступник начальника служби відновлення і розвитку інфраструктури в області Дмитро Леонтіюк. Він зазначив, що будь-який ремонт дороги чутливий до метеорологічних умов. Тому за несприятливої погоди підрядник може призупинити роботи:
«Якщо говорити про автомобільну дорогу до Березного, то обсяг робіт там запланований на вісім днів. Для того, щоб зробити це якісно. Якщо будуть дощі, то, відповідно, це буде 10 або 12 днів».
За словами Дмитра Леонтіюка, станом на липень 2024 року ремонту або реконструкції потребує майже вся шляхова мережа Рівненської області, за винятком тих ділянок, де роботи виконали в попередні роки:
«Через війну всі капітальні видатки зупинені. А минулого року навіть кошти дорожнього фонду спрямували на потреби оборони країни. Тому нам залишається проводити роботи в рамках експлуатаційного утримання – це те, що люди називають ямковим ремонтом».
Дмитро Леонтіюк зазначив, що в пріоритеті – ремонт доріг, якими найчастіше користуються водії. Йдеться про ті, де інтенсивність руху становить понад три тисячі автомобілів на добу:
«Є Київ – Чоп, є Київ – Ковель – Ягодин – це дороги з високою інтенсивністю руху і, відповідно, досить високим пріоритетом. Разом з тим, Березне, автомобільна дорога Р-77 в районі Милятин – Вільбівне Острозької громади – це теж дороги з високою інтенсивністю руху і роботи з експлуатаційного утримання там теж виконуються».
Заступник начальника служби відновлення і розвитку інфраструктури в області додав, що в області існують ділянки доріг, які неможливо якісно відремонтувати лише латанням ям. Вони потребують капітальних вкладень:
«Наприклад, на автодорозі Н-25 між Сарнами і Дубровицею є досить проблемна ділянка, яку ми можемо тільки підтримувати в проїзному стані. Там потрібно перевлаштувати кілька кілометрів покриття в повному конструктиві. Можливості це зробити зараз немає. До речі, на Київ – Чоп ще 11 років тому минув експлуатаційний термін і потрібно було двічі змінити верхній шар покриття. Цього не робилось».
Джерело: suspilne.media