АВТОДОРЕКСПО

10-12 листопада 2021
ВЦ «КиївЕкспоПлаза»

«Укравтодор» почав ремонт дороги за технологією укочуваного бетону

укочуваний бетон - виставка ремонту дорігДорожники почали ремонтувати ділянку дороги Р-09 Миронівка-Канів біля міста Миронівка Київської області за новою для столичного регіону технології укочуваного бетону.

Про це йдеться у повідомленні «Укравтодору».

«Технологія укочування бетону від будівництва асфальтової дороги відрізняється не сильно. Головна відмінність у тому, що в основі – укочуваний бетон, поверх якого роблять асфальтобетонне покриття. Перевагою застосування цієї технології є швидкість укладання: вона можлива завдяки меншому вмісту води й відсутності арматури. Через понижений вміст води бетонну суміш укладають, як асфальт, і ущільнюють катками. А вже після 24 годин по ній можна відкривати рух», – сказано в повідомленні.

В даний час на відремонтованій ділянці зняли старе асфальтобетонне покриття та зробили бетонну основу на 900 м, по якій зараз здійснюється рух автотранспорту. Решта ремонтних робіт – укладання двох шарів асфальтобетону і подальший ремонт дороги (на км 5 + 000 – км 19 + 100) – будуть продовжені з настанням сприятливих погодних умов.

Всього у 2021 році «Укравтодор» планує відновити 19 км дороги Р-09 Миронівка-Канів у Миронівському районі.

Як повідомлялося, Державне агентство автомобільних доріг України до 2025 року планує побудувати 2,9 тис. км цементобетонних доріг в країні.

За словами глави «Укравтодору» Олександра Кубракова, в світі будівництво бетонних доріг обходиться значно дорожче, ніж асфальтобетонних, але, згідно з даними ДП «ДерждорНДІ», в Україні вони навпаки повинні бути дешевшими, оскільки бітум на 60% Україна імпортує, а цемент – вітчизняний.

 

Джерело: biz.censor.net

Поділитися в соцмережах