АВТОДОРЕКСПО

10-12 листопада 2021
ВЦ «КиївЕкспоПлаза»

У 2020 році будівництво і реконструкція доріг подешевшали

дорожное строительствоСередня вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році, згідно з інформацією публічного модуля аналітики ProZorro, зросла до 11,193 млн грн, що на 91,6% більше, ніж в 2019 році, при цьому вартість реконструкції за 1 км скоротилася на 44,7 %, а будівництва – на 14,3%.
Такі дані в ході брифінгу повідомив виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов.

Згідно з оприлюдненою інформацією, середня вартість 1 км нового будівництва у 2020 році склала 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції – 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту – 25,184 млн грн (+ 4%).
За словами Абрамова, у той же час поточний середній ремонт наблизився до капітального ремонту за якістю виконання і обсягами проведення робіт. Крім того, збільшилася вартість через збільшення набору робіт, в тому числі – зміцнення основи.

При цьому в CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася.

Так, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і склала 13,9 тис. грн; емульсії бітумної – впала на 8% і склала 14,7 тис. грн; емульсії бітумної модифікованої – впала на 2% і склала 17 тис. грн; щебенево-піщаної суміші С5 – підвищилася на 6% і склала 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 – підвищилася на 1% і склала 604 грн; асфальтобетонної суміші – впала на 1% і склала 2,6 тис. грн; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші – не змінилася і склала 3,4 тис. грн.
«Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту – це був вимушений захід. Впроваджується він з 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проект в рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно зараз. Реальний результат побачимо через кілька років», – сказав Абрамов.

«Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконані не просто так – зрізали асфальт і зверху щось накатали, а дійсно посилили основу, облаштували освітлення, бар’єрну огорожу. І це все є. Звичайно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми далі будемо шукати шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачені не просто так», – прокоментувала в ході брифінгу глава Команди підтримки реформ при Укравтодорі Олександра Азархіна.

 

Джерело: interfax.com.ua

Поділитися в соцмережах