У центрі столиці Франції жваву автомагістраль закрили для автомобільного трафіку під час карантину і так і залишили переважно велопішохідною, натомість виділивши для автівок лише дві смуги збоку.
У цього рішення є як прихильники, які аплодують витісненню автомобілів з вулиць Парижа, так і критики, котрі показують фото порожньої магістралі та заторів на прилеглих вулицях.
Зараз найзавантаженішими веломаршрутами, за даними мерії Парижа, є доріжка на Севастопольському бульварі, потім власне Ріволі, яка примикає до нього, і бульвар Мажента.
На цьому відео можна побачити кількість велосипедистів на Севастопольському бульварі та почути, як сваряться інші велосипедисти, яким затісно в такому трафіку, та пішоходи, які не можуть перетнути велорожіку – вона ще й двостороння, тобто дивитися треба одночасно в обидва боки.
Мерка Анн Ідальго пообіцяла зробити Париж 100-відсотково велосипедним до 2026 року – тобто забезпечити наявність веломаршрутів скрізь, аби місто можна було перетнути в будь-який бік на двох колесах.
На розвиток велоінфраструктури, передбачений планом на 2021-2026 роки, витратять загалом 250 мільйонів євро.
Ідальго вважає, що місту вже є чим похвалитися: до пандемії 5% поїздок здіснювалося на велосипеді, а зараз – уже цілих 7%.
Джерело: budport.com.ua