АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

В Австрії замінять 55-річний міст у гірському регіоні Тіроль

Дві підрядні компанії в Австрії – PORR і STRABAG – уклали угоду вартістю 217 мільйонів євро (223,3 мільйона доларів США) на заміну 55-річного мосту Люг (Luegbrücke) в Австрії.
Міст довжиною 1,8 км є найдовшим на автомагістралі Бреннер у гірському регіоні Тіроль і огинає крутий схил пагорба.
Командам компаній PORR і STRABAG знадобиться шість років, щоб побудувати композитний плитно-балковий міст, який замінить наявну конструкцію, що пропускає 32 000 автомобілів на день і вичерпала свій термін експлуатації.
Роботи будуть розділені на три етапи, починаючи з будівництва однієї з двох нових прогонових будов, в той час як по старому мосту продовжуватиметься рух транспорту. На наступному етапі рух транспорту в обох напрямках буде організовано по першій з двох нових опор, а старий міст буде знесено, щоб звільнити місце для будівництва другої нової опори.
Роботи мають розпочатися цього року, а замовник ASFINAG планує, що обмеження руху буде знято до 2027 року.
Оригінальний міст, який перетинає складну гірську місцевість, вважається австрійським інженерним дивом. Але, як стверджують у компанії PORR, компоненти на чотирьох основних структурних з’єднаннях мосту, побудованого між 1966 і 1968 роками, вже становили загрозу безпеці. Це вимагало спорудження структурної опори, що складається зі сталевих стійок, увінчаних фермами, під існуючим мостом у чотирьох критичних точках. Ці роботи були завершені у 2023 році.
«Будівництво нового мосту Luegbrücke – це дуже складний і відповідальний проект із дуже стислими термінами будівництва. Екстремальне розташування на схилі пагорба створює безпрецедентні логістичні виклики як для нового будівництва, так і для знесення, а розміри часткової споруди над ущелиною Зільшлюхт також не мають аналогів в Австрії» – розповідає генеральний директор PORR Карл-Хайнц Штраус.
«Люгбрюкке, ключова частина автобану Бреннер та одна з найжвавіших транспортних магістралей Австрії, досягла своєї межі навантаження після більш ніж півстоліття. Наша мета – швидко побудувати новий міст, який відповідатиме найвищим вимогам безпеки та забезпечить надійне сполучення на багато десятиліть вперед, завдяки ретельному плануванню та використанню найсучасніших методів будівництва», – каже Клеменс Хазельштайнер, генеральний директор STRABAG.

 

Джерело: constructionbriefing.com

Поділитися в соцмережах