АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

Ручним коткам Ammann додали опцію бічного повороту

Новий віброкоток Ammann ARW 65-S оснащений інноваційним ручним рульовим керуванням, яке дозволяє машині рухатися вперед, назад і вбік. Нова версія S має поворотний механізм, який забезпечує рух в усіх напрямках. Попередня версія котка могла рухатись лише вперед і назад. У версії S машину можна також переміщати вправо і вліво за допомогою рукоятки управління.
Легкий бічний рух є значною перевагою. Для керування машиною не потрібна вага тіла, що запобігає втомі оператора, усуває нерівності поверхні та забезпечує рівномірну якість поверхні.
«Бічне управління робить керування машиною набагато простішим і точнішим», – говорить Ральф Брутшін, стратегічний комерційний менеджер з легкого обладнання компанії Ammann.
Гідравлічний поворот барабана забезпечує рух вперед або назад. Барабан повертається на 15º вліво і вправо. Оператор контролює напрямок руху простим натисканням однієї з двох кнопок на рульовому управлінні.
ARW 65-S дозволяє два застосування – ущільнення ґрунту та асфальту. Завдяки високій амплітуді коливання у 0,3 мм, коток ідеально підходить для ущільнення ґрунту та субстратів. Оператор також може переключитися на більш низьку амплітуду 0,15 мм, яка підходить для ущільнення асфальту та бітуму. Для роботи з бітумом машина також має два скребки на кожному барабані та 60-літровий бак для води з системою розбризкування.
Модель ARW 65-S доступна з двигунами Hatz, Honda та Yanmar. Всі вони забезпечують велику потужність. Електричний стартер є стандартним для всіх трьох двигунів.
Рульова рукоять котка регулюється по висоті. Вона також ізольована від вібрації, що суттєво підвищує комфорт роботи для оператора. Якщо оператор відпускає рукоятку, машина негайно переходить у нейтральне положення.
Коток має зазор з обох боків барабана, що дозволяє виконувати роботи з ущільнення впритул до бордюрного каменю, підпірних стін та інших перешкод.
Тягове зусилля. Система приводу використовує окремі двигуни в кожному барабані. Це забезпечує високу тягову силу та прохідність. Гідравлічний привід забезпечує плавне регулювання швидкості та плавний пуск і гальмування.
Машина також має високопродуктивну систему охолодження – вона використовує охолоджувальні ребра на гідравлічному баку, допомагаючи машині працювати навіть у найспекотніших умовах.

 

Джерело: ammann.com

Поділитися в соцмережах