1 серпня цього року Державне агентство автомобільних доріг України («Укравтодор») запустив роботу єдиного контакт-центру, який цілодобово приймає звернення громадян з усіх областей за єдиним номером 067 400 60 80.
Від початку роботи було зареєстровано 561 звернення, – повідомив Укравтодор на своїй Facebook сторінці.
182 звернення було отримано від громадян – стосовно вибоїн на дорогах, відсутності догляду за рослинністю, дефектів дорожньої розмітки та санітарного стану зупинок, дефектів тротуарів та велосипедних доріжок, термінів завершення ремонтних робіт, пропозицій встановлення світлофорів та дорожніх знаків.
379 звернень отримали від органів цивільної оборони, а саме Управління патрульної поліції та ДСНС щодо ДТП, що трапились на дорогах загального користування державного значення, перекриття руху, виявлення небезпечних речовин на дорогах або повалення дерев.
Також диспетчери Укравтодору надали майже 1000 консультацій щодо проїзду, стану доріг та запланованих ремонтних робіт доріг загального користування державного значення.
Звернення громадян до єдиного контакт-центру допомагає всебічно контролювати якість обслуговування доріг державного значення загального користування, – пише Укравтодор.
Кожне звернення фіксується у СRМ-системі (це складова платформи E-Road). Після цього воно автоматично скеровується до Служб автомобільних доріг в областях та відповідальних підрядних організацій, які обслуговують заявлену ділянку дороги.
Роз’яснення по суті звернення надаються громадянам або одразу, або ж після опрацювання заявки відповідальною особою у службі автомобільних доріг.
Джерело: facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua