АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

ЄБРР та IFC допоможуть «Укравтодору» залучити до 2 млрд доларів на будівництво доріг

Європейський банк реконструкції та розвитку і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) працюватимуть з українським урядом та “Укравтодором” для залучення інвестицій приватного сектору в інфраструктуру. Йдеться про реалізацію проектів державно-приватного партнерства (ДПП), у тому числі в рамках програми президента «Велике будівництво».
Про це повідомляє прес-служба «Укравтодору».
Відповідну консультативну угоду сторони підписали 21 грудня у Міністерстві інфраструктури України.
Очікується, що правильно структуровані проекти ДПП можуть допомогти українському автомобільному сектору залучити потенційні інвестиції на суму близько 2 мільярдів доларів.
Угода з IFC та ЄБРР стосується в першу чергу відновлення доріг Харків – Дніпро – Запоріжжя (М-29, M-04, M-18) та Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19).
За словами міністра інфраструктури Олександра Кубракова, ДПП на цих маршрутах передбачає реконструкцію, поточний і капітальний ремонт доріг та довгострокове утримання за принципом OPRC контрактів.
«Цьогоріч ми активізували нашу співпрацю з бізнесом і тепер йдеться не тільки про концесії доріг чи портів, але й про різні ефективні моделі державно-приватного партнерства в інфраструктурній сфері. Нам важливо долучати міжнародних партнерів, адже це є прямим сигналом для виходу на український ринок нових фінансових інституцій та дорожніх компаній», – зазначив Кубраков.
Паралельно IFC та ЄБРР вивчають можливості для ДПП у портовому, залізничному, енергетичному та медичному секторах. Це допоможе залучити приватні інвестиції та стимулювати економічне зростання країни.
«Сучасні дороги допоможуть Україні стати логістичним хабом для Європи та підвищити свою конкурентоспроможність. Мета IFC – підтримати покращення української інфраструктури шляхом забезпечення прозорості та збільшення доходів сектору, а також кращого управління ризиками для держави та інвесторів», – сказав регіональний менеджер IFC в Україні, Білорусі та Молдові Джейсон Пеллмар.
Запропонована модель ДПП передбачає оновлення та розвиток існуючих доріг інвестором. Це не лише експлуатаційне утримання, а й ремонт, впровадження безпекових рішень (переходи у двох рівнях, шумозахист, нові безпечні розв’язки, освітлення тощо).

 

Джерело: finance.ua

Поділитися в соцмережах