АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

Індія хоче використовувати самовідновлювані дорожні покриття

Національне управління автомобільних доріг Індії (NHAI) вивчає нові технології, спрямовані на створення доріг без вибоїн. Відомство вивчає інноваційні розробки щодо покриттів, здатних самостійно відновлюватися за певних умов.
Мікроінкапсуляція: технологія використовує мікрокапсули, змішані з асфальтом, які містять «лікувальні» речовини. Коли утворюються тріщини, ці капсули розриваються і вивільняють засіб, що закриває тріщини. Цю технологію досліджували у Делфтському технологічному університеті в Нідерландах.
Індукційний нагрів: передбачає інтеграцію сталевих волокон в асфальтобетонну суміш. Коли утворюються тріщини, індукційна машина нагріває ці волокна, розплавляючи навколишній асфальт і герметизуючи тріщину. Ця технологія перебуває на стадії тестування в Нідерландах і Китаї.
Самовідновлення на основі бактерій: використовує бактерії для виробництва карбонату кальцію, який може заклеювати тріщини в бетонних дорогах. Дослідження такого типу проводяться в Бінгемтонському університеті в Нью-Йорку.
Капсули-омолоджувачі: подібно до мікрокапсул, ці капсули містять «омолоджувальну» речовину, яка, вивільняючись, розм’якшує навколишній асфальт, тим самим закриваючи тріщини. Наразі ця технологія тестується на дорогах у Кембріджширі, Великобританія.
Індійське управління автомобільних доріг наразі приділяє найбільшу увагу технології, яка включає в асфальтобетонну суміш інфузійний бітум і сталеві волокна. Цей підхід гарантує, що тріщини або вибоїни на дорожньому покритті можуть спонтанно заповнюватися і відновлюватися завдяки комбінованій дії бітуму і сталевих волокон. Ця технологія не лише підвищує довговічність доріг, але й мінімізує перебої в русі, спричинені вибоїнами.
Наразі ця технологія не використовується, оскільки уряд має намір провести ретельний аналіз витрат і переваг для забезпечення її ефективного впровадження. У перспективі ці інноваційні технології самовідновлення дорожнього покриття мають значний потенціал. Місцеве дорожнє відомство сподівається, що їх використання зробить індійські дороги більш довговічними та стійкішими.
Національна адміністрація автомобільних доріг Індії є офіційним органом, створеним при Міністерстві дорожнього транспорту та автомобільних доріг. Вона відповідає за розвиток, утримання та управління національними автомобільними дорогами країни, контролюючи близько 70 000 км доріг, що мають вирішальне значення для економічної активності країни.

 

Джерело: gktoday.in

Поділитися в соцмережах