Компанія Fraport AG, що керує аеропортом Франкфурта, досліджує інноваційні підходи до використання будівельних матеріалів. Спільно зі стартапом «B2Square – Bitumen Beyond Oil» компанія використовує екологічний асфальтобетон для будівництва та проведення випробувань на тестовій 200-метровій ділянці дороги, розташованої на пероні аеропорту. Це перший випадок використання органічного бітуму на основі кеш’ю в аеропорту.
Бітум є незамінним матеріалом для будівництва доріг. Зазвичай його отримують як побічний продукт при перегонці сирої нафти, а потім змішують з мінеральним заповнювачем для виготовлення асфальтобетону (також відомого як чорний асфальт) для будівництва доріг. Однак у цьому випадку B2Square змішує природну вуглеводневу смолу з органічним екстрактом, отриманим шляхом пресування шкаралупи горіха кеш’ю. Отриманий матеріал потім змішують із заповнювачем для виготовлення екологічного асфальту.
Ця біогенна сировина є набагато більш довговічною та кліматично безпечною, ніж звичайний асфальтобетон. Як і всі рослини, дерева кеш’ю витягують вуглекислий газ з атмосфери. CO2, що зберігається в шкаралупі кеш’ю, нейтралізується в спеціальному процесі, а потім назавжди зв’язується в дорожньому покритті. Низькотемпературний метод укладання додатково покращує кліматичний баланс, споживаючи менше енергії.
«Ми вважаємо цей інноваційний біоасфальт на основі органічного бітуму захоплюючою можливістю зменшити вуглецевий слід аеропорту Франкфурта», – каже Андреас Айбенштайнер з відділу управління навколишнім середовищем Fraport AG. – Якщо буде підтверджено, що це нове покриття відповідає нашим суворим вимогам до якості, перони аеропорту мають величезний потенціал для подальшого впровадження цього процесу».
На асфальтовому заводі в Келстербаху, неподалік від аеропорту, матеріал змішують із подрібненим каменем і завантажують на вантажівки, які доставляють його на будівельні майданчики. Тестовий відрізок розташований у південній частині перону аеропорту. Fraport AG покриває одну його сторону стійким біоасфальтом, а іншу – звичайним асфальтом. Транспортні засоби проїжджають до кінця однієї сторони, потім розвертаються і проїжджають назад по іншій стороні. Таке збалансоване використання є важливою передумовою для отримання корисних результатів.
Джерело: fraport.com