АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

На Тернопільщині цього року ремонтують дороги та мости

Кошти, що від 1 січня 2024 року надходили у Дорожній фонд, з якого здійснювалося фінансування робіт з капітального, поточного ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, Уряд перенаправив на потреби оборони, повідомив заступник начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області Іван Костюк.
Попри це ремонтні роботи проводять – або капітальні, з інших джерел фінансування, або поточні – фактично утримання доріг та латання ям.
З початку року у межах області проводять роботи з ліквідації аварійної ямковості на дорогах:
Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль (ділянка на обході міста Бучач)
Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (ділянка Радивилів – Кременець)
Р-39 Броди – Тернопіль (ділянка Біла – Плотича)
Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам’янець-Подільський (на всій протяжності в межах області)
Р-87 (ділянки Завалів – Тютьків та Теребовля – Гримайлів)
Р-43 /М-19/ – Ланівці – /Н-02/ (по усій протяжності, за винятком Ланівців).
Крім того, в межах наявного фінансування проводять ліквідацію аварійної ямковості на найбільш критичних ділянках територіальних доріг:
Т-20-01 Бучач – Чортків – Скала-Подільська
Т-20-06 Городище – Зарваниця – Бучач
Т-20-02 Тернопіль – Скалат – Жванець
Т-20-04 Бережани – Підгайці – Монастириська
Т-20-13 Почаїв – Зборів
Т-20-18 Зборів – Козова
Т-20-11 Копичинці – Гусятин
Т-20-17 Гримайлів – Яблунів
Т-20-15 Борщів – Заліщики
Т-20-05 Бучач – Нижнів
Т-20-07 Бережани – Нараїв – Брюховичі.
В межах експлуатаційного утримання, Служба відновлення проводить також ремонт аварійних штучних споруд мостів і шляхопроводів. До кінця 2024 року планують завершити ремонт на таких об’єктах:
– Шляхопровід через залізницю поблизу міста Чортків у складі дороги Т-20-01. Тут провели заміну зношеного дорожнього покриття.
– Міст через річку Нічлава у селі Пробіжна на дорозі Т-20-02 Тернопіль – Скалат – Жванець
– Проводиться влаштування захисного покриття тротуарів, перильного та бар’єрного огородження. Залишилося провести антикорозійний захист підмостових поверхонь та земляні роботи.
– Міст у селі Колиндяни на автошляху Т-20-02. Триває влаштування захисного покриття тротуарів, перильного та бар’єрного огородження. Заплановані земляні роботи і антикорозійний захист підмостових поверхонь.
– Міст через річку в селі Шибалин на трасі М-30 Стрий – Ізварине. Запланований ремонт опор та насадок, антикорозійних захист підмостових поверхонь.
– Міст через струмок поблизу села Плотича на трасі М-30 Стрий – Ізварине. Запланований антикорозійний захист підмостових поверхонь, ремонт конуса.
– Міст в селищі Скала-Подільська через річку Збруч на трасі Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам’янець-Подільський. Запланована заміна зношеного дорожнього покриття.
– Міст у селі Клювинці на автошляху Т-20-17 Гримайлів – Яблунів. Заплановано ліквідувати розмив земельного полотна на підходах, провести ремонт опор та насадок.
– Міст у селі Новосілка на автошляху Т-20-15. Тут вже зроблено антикорозійний захист підмостових поверхонь. Відремонтовано перильне огородження та тротуарні блоки.
– Міст у селі Вишнівець на трасі М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече. Тут замінено перильне огородження.
– Заплановано в межах співфінансування Трибухівецької ОТГ відремонтувати міст у селі Цвітова. Зокрема, замінити зношене дорожнє покриття та відремонтувати тротуари.
«Загалом від початку 2024 року на ліквідацію ямковості на державних автошляхах Тернопільщини Служба відновлення використала 47 мільйонів гривень», – повідомив Іван Костюк.

 

Джерело: 20minut.ua

Поділитися в соцмережах