АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

У Норвегії до 2033 року завершать будівництво підводного тунелю

Норвегія будує найдовший і найглибший у світі підводний тунель, один із найамбітніших інженерних проектів Європи, який, як сподіваються, покращить транспортне сполучення та інфраструктуру країни.
Після завершення будівництва у 2033 році тунель скоротить час у дорозі між двома найбільшими містами Норвегії, Ставангером і Бергеном, на 40 хвилин.
Rogaland, або просто Rogfast, становитиме приблизно 26,7 км у довжину та 390 метрів у найглибшій точці моря після завершення будівництва.
Проект Rogfast, будівництво якого знаходиться на півдорозі, є частиною головної європейської магістралі E39, яка пролягає вздовж західного узбережжя скандинавської країни.
Пов’язуючи такі міста, як Крістіансанн, Ставангер, Хаугезунд і Берген, він також замінить поромні переправи.
«Ставангер є четвертим за величиною містом у Норвегії, а Берген – другим за величиною, тому ми сподіваємося, що цей проект також зможе скоротити час у дорозі для робітників, коли вони щодня подорожують до Ставангера або Бергена», – зазначив керівник проекту Rogfast в Норвезькій адміністрації громадських доріг Оддвар Каармо.
Однією з ключових конструктивних особливостей нової підводної магістралі є серединна точка, де відгалуження з’єднує острів Квіцой, найменший муніципалітет Норвегії, з головним тунелем у скелі під ним.
У тунелі Рогфаст буде дві смуги руху в кожному напрямку.
Під Квіцой смуги зустрічаються через два кругові розв’язки, які будуються на 260 м нижче рівня моря.
«Ми створювали кільцеві розв’язки в тунелях раніше. Але це може бути одна з найперших конструкцій, де ми маємо цю зону поперечного перерізу з двома кільцевими розв’язками в тунелі. Наскільки я знаю, я раніше не бачив двох кільцевих розв’язок у зоні поперечного перерізу в тунелі», – сказав Каармо.

 

Джерело: cfts.org.ua

Поділитися в соцмережах