АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

На дорогах Хмельниччини тривають ямкові ремонти

Цьогоріч під час весняно-осіннього сезону в Хмельницькій області активно взялися за ремонти доріг та мостів. Ще в травні оновили асфальт на “новому мосту” по вулиці Грушевського в Хмельницькому та замінили покриття на обох перехрестях біля мосту. Також у планах було відремонтувати міст по Кам’янецькій. Але поки цього не зробили.
Також в обласному центрі відремонтували покриття на перехрестях та окремих ділянках вулиць. А ще кілька мостів в області. Декотрим було близько 50-70 років і вони не ремонтувалися раніше.
Нещодавно полатали ями на трасі Звягель – Полонне – Старокостянтинів у Старокостянтинівській громаді. А тепер приступили до ремонтів на семи маршрутах, які пролягають у трьох районах. Про це повідомляють в Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області.
Від минулого тижня бригади підрядників ремонтують ділянки доріг, які не відновлювались капітально впродовж останніх років. На них “латають” ями.
Працюють на таких маршрутах:
Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, поблизу Славути зрізають гребні, напливи
Р-48 /Р-24/ – Сатанів – Війтівці – Білогір’я – /Р-26/, поруч із селом Шуньки
Т-23-02 Чернелівка – Городок – Смотрич, поблизу сіл Слобідка-Чернелівська та Антонівка
T-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на відрізку від Полонного до межі із Житомирською областю
T-06-12 Новоград-Волинський – Полонне – Старокостянтинів на ділянці від Понінки до Полонного
T-23-14 Теофіполь – Красилів – /Н-03/ зрізають напливи поблизу перехрестя з коловим рухом на перехрещенні з автошляхом Т-18-04 Корець – Славута – Антоніни
Т-23-21 Ярмолинці – Кам’янець-Подільський, поблизу села Тинна.
«До нашої Перемоги повноцінне відновлення доріг регіону призупинене, адже пріоритетом держави наразі є підтримання та зміцнення оборонного потенціалу. Відтак, навіть в умовах обмеженого фінансування, працюємо над покращенням безпеки дорожнього руху в межах експлуатаційного утримання», – додають у Службі.
При цьому дорожники зауважують, що економія жодним чином не впливає на якість виконуваних робіт. Вони додають, що лабораторія Служби відновлення систематично контролює якість асфальту, який використовується для аварійних робіт.
Ремонтні роботи тривають під рухом транспортного потоку, тож водіїв закликають бути уважними та обережними в локаціях їх проведення та дотримуватись правил дорожнього руху.

 

Джерело: vsim.ua

Поділитися в соцмережах