АВТОДОРЕКСПО

дати будуть визначені згодом

У Британії вперше встановили на об’єкті 3D-друковану підпірну стінку

У Великій Британії проходить випробування перша бетонна підпірна стінка, надрукована на 3D-принтері. Конструкцію використовують на проєкті модернізації дороги A30 в Корнуоллі.
Традиційно, конструкції огороджень виготовляються зі збірного бетону, з використанням великої кількості сталевої арматури. На дорозі A30, на одному з підземних переходів для диких тварин, компанія Costain встановила інноваційну 3D-друковану криволінійну підпірну стінку, яка не потребує сталевих конструкцій.
В разі успішного завершення випробувань, методику 3D-друку застосують на 33 переходах різних видів по всій довжині нової 14-кілометрової дороги.
Інноваційний проект є частиною партнерства «Цифрові дороги майбутнього», яке очолює компанія Costain спільно з компанією-партнером Versarien, Кембриджським університетом та компанією National Highways, що відповідає за основні дороги та автомагістралі Англії.
Криволінійна підпірна стінка вагою 2,3 тонни була побудована за допомогою лужноактивованого цементного матеріалу та 3D-принтера. Першу пробну конструкцію зробили в операційному центрі Versarien, і під час процесу друку дослідники Кембриджського університету вбудували в конструкцію ряд датчиків, які збирають дані про температуру та рух.
Підпірна стінка була обрана для випробування через легкість доступу для встановлення і моніторингу, а після демонтажу технологію можна буде поширити на інші ділянки, якщо вона виявиться успішною. Після встановлення на місце, аспіранти разом з дослідниками з Кембриджського університету збиратимуть реальні дані, не впливаючи на експлуатацію магістралі. Це дасть змогу краще зрозуміти технологію, характеристики матеріалів і продуктивність з плином часу для подальшого використання і розуміння її ширшого застосування в будівельній галузі.
Геометрична форма продукту була розроблена з використанням кривих, а не прямих ліній, і без потреби в широкому сталевому армуванні, це означає значну і стійку економію витрат і матеріалів.

 

Джерело: nationalhighways.co.uk

Поділитися в соцмережах