На дорожньому будівництві у Франції вперше застосували Shell Bitumen CarbonSink – нову домішку зі сполучною речовиною на основі біокомпонентів, яка замикає вуглець всередині дорожнього покриття, замість того аби вивільняти його в атмосферу.
Першим проєктом стало будівництво паркувального майданчика біля виробничого підприємства у Нижньому Рейні (Ельзас), де компанія Karp-Kneip Constructions використала 20 тонн нової домішки.
Shell Bitumen CarbonSink містить нову сполучну речовину на основі біокомпонентів, які замикають вуглець всередині асфальту і бітуму, перетворюючи дорогу на поглинач технічного вуглецю. При цьому суміші на основі такої домішки будуть зберігати свою поглинальну властивість навіть у проєктах ресайклінгу, коли дорожнє покриття переробляють і використовують повторно у виробництві нового асфальту.
Поглинач технічного вуглецю, який створюється домішкою Shell Bitumen CarbonSink може замикати до 250 кілограмів еквівалента CO2 на кожну тонну бітуму і до 13 кілограмів еквівалента CO2 на кожну тону асфальту. Це до шести тонн еквівалента CO2, який може бути замкнений на кілометрі дороги.
Домішка Shell Bitumen CarbonSink уже присутня на ринках кількох країн, зокрема, у Великобританії компанія Aggregate Industries застосувала її для виробництва SuperLow-Carbon – асфальтової суміші із супернизьким вмістом вуглецю.
Джерело: highways-news.com